سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ سخنان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آن است که چون کسی به دیگری بگوید : «از خدا بترس»، آن شخص پاسخ دهد : «تو خودت را بپای» [و پندش را گوشنکند] . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
آیین جوانمردان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سخن امام

 
  امام خمینی(ره):آن روزی که مجلسیان خوی کاخ نشینی پیدا کنند ، خدای ناخواسته واز این خوی ارزنده کوخ نشینی بیرون بروند آن روز است که ما برای این کشورباید فاتحه بخوانیم.
مقام معظم رهبری:در جمهوری اسلامی هیچ کس وهیچ مسئولی نباید به شکل گیری یک طبقه جدید اشرافی کمک کند وبه همین علت همه مسئولان از جمله نمایندگان مجلس پاک وارد مجلس شوند و پاک بمانند.(21\3\87)

هرچند زمان زیادی از این سخن رهبری- که خطاب به نمایندگان مجلس هشتم است- نمی گذرد اما همانطور که مطلعید در پی افشاگری شجاعانه نماینده اصولگرای اصفهان آقای دکتر کامران مبنی بر اعطای وام100 میلیونی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی موجی از واکنش ها را در بین اقشار جامعه به راه انداخت در این بین بیشترین اعتراض را جوانان عدالتخواه ومردم انقلابی از خود به نمایش گذاشتند که این نشانگر اصل و مهم بودن اصول انقلا ب وسخنان رهبری برای مردم به ویژه جوانان است.
این گونه عملکرد ها چیزی نیست جز دیده شدن طلوع خورشید اشرافی گرایی ورفاه زدگی وتر ویج روحیه تجمل گرایی در بین مسئولین - توسط مجلسی که با شعار عدالت محوری وادعای اصولگرایی تشکیل گردیده - که این خطربارها وبه دفعات فراوان درسخنان امام و توسط رهبری گوشزد شده است وبه گفته امام : تمیزبین کسانی که در تفکر خود ، خدمت به اسلام و محرومان را اصل قرار داده اند با دیگران کار مشکلی نیست.
طبق فرموده امام در پیام قبول قطعنامه598: )) امروز جنگ حق وباطل ، جنگ فقر و غنا ، جنگ استضعاف واستکبار و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است )) و ما ازکلیه نمایندگان محترم مجلس می خواهیم جبهه خویش را در این جنگ مشخص کنند و می پرسیم آیا این وام100 میلیونی که50 میلیون آن بلا عوض می باشد در دسترس عموم ملت برای رفع مشکلاتشان است ؟ ویا نه فقط برای مسئولین است تا بهتر بتوانند بدون دغدغه به روشن نگه داشتن شمع بیت المال مبادرت ورزند ؟ و می پرسیم آیا اختصاص20 میلیون تومان وام برای خرید اتومبیل نوعی تجمل گرایی نیست؟ آیا همه مردم شریف وزجر دیده ایران اسلامی اتومبیل 20 میلیون به بالا دارند؟که شما می خواهید در سطح پایین ترین آنها باشید(طبق فرموده امام ). و می پرسیم کدام بانک را سراغ دارید که بدون سرمایه گذاری به عموم مردم ایران به ویژه جوانان وام مسکن 30 میلیونی بدهد که شما به خود چنین حقی را داده اید که این وام را دریافت نمایید؟ ایا می دانید بانک های شعبه بهارستان همچنین بذل و بخششی از خود بروز نمی دهند؟
پس چرا این چنین از مردم فاصله می گیرید شمایی که در ایام انتخابات میلیون میلیون خرج کردید تا به مجلس راه یابید آیا تاوان آن هزینه های شما را مردم باید بپردازند عده ایی از شما که تعدادی از مسئولین را به فاصله گرفتن از اصول انقلاب نکوهش می کردید چه شد که وقتی چنین سفره ایی پهن شد از همه گرسنه تر شدید؟

در این جا جنبش جوانان عدالت خواه جنوب استان کرمان دو نکته را هم خطاب به دو نماینده محترم این مناطق اعلام می دارد :
1-جناب آقایان دکتر اسلام پناه و حجه الاسلام امیری با توجه به اصول انقلاب(سخنان امام و رهبری) و فقر جاری و مشهود در جنوب استان جایگاه خود را در این خطای بزرگ مجلسیان مشخص نمایند که آیا مثل بعضی ها در متن قضیه اید ویا نه در مقابل ویا اصلا منفعلانه کاری به کار کسی ندارید، اگر در مقابلید که ضمن درود فراوان ، شما را به پایداری دعوت می کنیم و اگر در متن قضیه اید سریعا از این راه اشتبا ه – که راه جدایی ازانقلاب و مردم است- پس آیید و ضمن عدم دریافت این تسهیلات ناعادلانه درصدد جبران برآیید وجهت لغو این مسئله تلاش نمایید واگر منفعلید به شما توصیه می کنیم با بازخوانی اندیشه های امام و رهبری به مقابله با جریان اشرافیگری روی آورید .
2- بدانید این مسئله عین یک آزمون است برای محک شما و میزان نزدیکیتان به اسلام ناب واموزه های امام ورهبری . سعی نمایید سر بلند بیرون آیید تا آیندگان در مورد شما قضاوت خوبی داشته باشند .
در پایان این نکته را یادآور می شویم که احترام به جایگاه مجلس ومجلسیان بر همه واجب است واین جنبش به هیچ کسی اجازه سوء استفاده از این خطا را در جهت تضعیف جایگاه مجلس نخواهد داد.
و این فرمایش امام را به عنوان حسن ختام می آوریم که:
(آن چیزی که همه مردم ما فراتر از آن فکر می کنند مسئله حفظ اسلام واصول انقلاب است مردم ایران ثابت کرده اند تحمل گرسنگی وتشنگی را دارند ولی تحمل شکست انقلا ب وضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت .
ملت عزیز ایران که مبارزان حقیقی وراستین ارزشهای اسلامی هستند ،به خوبی دریافته اند که مبارزه با رفاه طلبی سازگار نیست وآنها که تصور می کنند مبارزه در راه استقلال وآزادی مستضعفین و محرومان جهان با سرمایه داری و رفاه طلبی منافات ندارد ،با الفبای بیگانه اند.
بحث مبارزه ورفاه ، بحث قیام و راحت طلبی ، بحث دنیا خواهی و آخرت جویی دو مقوله ای است که هرگز باهم جمع نمی شوند وتنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر ومحرومیت واستضعاف را چشیده باشند،فقرا ومتدین بی بضاعت،گردانندگان وبرپادارندگان واقعی انقلاب ها هستند) پیام قبول قطعنامه598

کانون فرهنگی و مطالعاتی مشکات اندیشه شهرستان جیرفت
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان کهنوج
بسیج طلاب حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان کهنوج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین 5 ( شنبه 87/8/25 :: ساعت 6:31 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

احسان شواهنه
عمر الهیمونی
کلیات تاریخچه فلسطین
مردم غزه
هفتاد و دو گل صحرای کربلا
مهدی
گریه بر حسین علیه السلام
دانلود چند کتاب مفید مذهبی
حضرت فاطمه
روز عاشورا
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب
کر بلا
زندگینامه دکتر محمود احمدی نژاد
بهشت خدا کجاست...؟؟؟
فاطمه، بهشت پیامبر
[همه عناوین(34)]

>> بازدید امروز: 11
>> بازدید دیروز: 7
>> مجموع بازدیدها: 24815
» درباره من

آیین جوانمردان

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
آیین جوانمردان
exchange55
صدفی برای مروارید
آیین جوانمردان
آیین دانایان
آیین جوانمردان
آیین جوانمردان
آیین جوانمردان
ایین جوانمردان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب