سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بر دانشمند است که چون می آموزد، سرزنش مکند و چون به وی آموخته می شود سرمپیچد . [امام علی علیه السلام]
آیین جوانمردان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مردم غزه

رژیم صهیونیستی از ورود خبرنگاران خارجی به نوار غزه جلوگیری کرد در عین حال به هزاران نفر فلسطینی تابع کشورهای خارجی اجازه خروج داد. در آخرین حملات اسرائیل یک مسجد مورد هدف قرار گرفت و مقامات اسرائیلی مدعی شدند این مکان محل نگهداری سلاح حماس بوده است.

به گزارش سرویس بین‌الملل آفتاب، حملات هوایی اسرائیل همچنان در غزه ادامه دارد در این میان «خالد مشعل» یکی از رهبران حماس هشدار داد در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه اسرائیل سرنوشت تاریکی خواهد داشت. مشعل در پیامی تلویزیونی اعلام کرد ورود تانکها به غزه یک اشتباه احمقانه خواهدبود.

در این میان «جورج‌بوش» رئیس‌جمهور آمریکا جنبش حماس را مسئول خشونتهای اخیر دانسته و حملات موشکی به جنوب اسرائیل را عملی تروریستی خواند. وی در ادامه افزود: «بدون توقف فعالیت گروههای فلسطینی هیچ قراداد صلحی قابل قبول نیست». 

در عین حال سازمان ملل نسبت به فاجعه بشری در غزه هشدار داد. «بان‌کی‌مون» دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار توقف حملات اسرائیل شد.
 
معاون دبیرکل سازمان ملل نیز اظهار داشت با وجود کمبود مواد غذایی و دارویی، مردم غزه با یک فاجعه انسانی روبرو هستند.طبق آمار اعلام شده توسط مقامات فلسطینی تاکنون 420 نفر کشته‌ و 2 هزار نفر زخمی شدند قابل ذکر است این

کشتار مردم غزه مصداق نقض حقوق بشر و تلاشی برای جلوگیری از تحقق و خواست مردم فلسطین است.
کشتار غیر انسانی مردم غزه و حملات مکرر به نوار غزه در حالی ادامه دارد که تداوم این حملات ضمن اینکه مصداق علنی نقض حقوق بشر است ، تلاشی برای جلوگیری از تحقق خواست و اراده مردم مبارز فلسطین بوده و از نظر وجدان های بیدار بشری محکوم و غیر قابل قبول است .امروز جهان خواهان روند صلح عادلانه در خاورمیانه است و به کارگیری زور و کشتار غیر نظامیان بر خلاف تلاش ها برای برقراری چنین صلحی است. مخالفت با اشغالگری وحق انتخاب دولتی منتخب از حقوق اولیه تمامی مردم جهان و از جمله مردم فلسطین و غزه است و نمی توان به خاطر انتخابی که مردم غزه داشته اند،آنها را با بمباران و کشتار غیر نظامیان بی دفاع مجازات کرد.
جبهه مشارکت ایران اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم فلسطین و ساکنان مقاوم غزه و محکوم کردن حملات تجاوز گرانه اسرائیل و گسترش این فاجعه انسانی ، سازمان های مسوول بین المللی و در راس آنان سازمان ملل متحد ،اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای اسلامی و عربی را به اتخاذ تدابیر فوری و عملی برای توقف کشتار مردم غزه فرامی خواند و معتقد است که مردم فلسطین این حق را همانند سایر مردم جهان دارند که در امنیت و آرامش و بدون نقض ابتدائی ترین ترین حقوق خویش ، مسیر آینده خود را بر اساس آزادی و حق حاکمیت ملی تعیین نمایند .مردم مظلوم فلسطین امروز بیش از هر اقدام دیگری نیاز به حمایت و پشتیبانی دارند. بدیهی است در چنین شرایطی تلاش برای محکومیت روز افزون جهانی اسرائیل به منظور اعاده حقوق فلسطینیان باید در راس هر اقدام دیگری قرار گیرد .لذا این حقوق نبایدبه مستمسکی برای رادیکال نمودن فضای داخلی کشورمان تبدیل شود .جبهه مشارکت ایران اسلامی ضمن تقبیح شمردن بیانات غیر مسئولانه برخی از مسئولان کشور که از یک طرف بر وخامت اوضاع در فلسطین می افزاید واز طرف دیگر منافع ملی کشورمان را در بلند مدت با خطر مواجه می سازد هشدار می دهد .

 

 

 

 

 

آمار هر لحظه رو به افزایش است.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » آیین 5 ( سه شنبه 87/11/1 :: ساعت 3:58 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

احسان شواهنه
عمر الهیمونی
کلیات تاریخچه فلسطین
مردم غزه
هفتاد و دو گل صحرای کربلا
مهدی
گریه بر حسین علیه السلام
دانلود چند کتاب مفید مذهبی
حضرت فاطمه
روز عاشورا
الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب
کر بلا
زندگینامه دکتر محمود احمدی نژاد
بهشت خدا کجاست...؟؟؟
فاطمه، بهشت پیامبر
[همه عناوین(34)]

>> بازدید امروز: 29
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 24702
» درباره من

آیین جوانمردان

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
آیین جوانمردان
exchange55
صدفی برای مروارید
آیین جوانمردان
آیین دانایان
آیین جوانمردان
آیین جوانمردان
آیین جوانمردان
ایین جوانمردان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب